Naming | 10 Sfaturi Gratuite Naming + 5 Pericole Naming

Naming - Servicii de Brand | Naming: Cum facem Naming? Bune practici, Verificari, Recomandări, Garanții și Preț Naming

Logic Industry® este o agenție full service cu experiență internațională din 1999. Oferim servicii de Naming, Creare Brand, Web Development Custom, Optimizare SEO Expert, Sisteme integrate MixCRM de management al firmei și clienților.
Dorim să inițiem colaborări cu firme la început și să creștem împreună pe termen lung.

10 Recomandari pentru Naming:

  • 1. Numele rezultat din Procesul de Naming trebuie să Identifice unic brandul fără a lăsa loc confuzii
  • 2. Numele rezultat din Procesul de Naming trebuie să nu fie deja înregistrat ca marcă (pe clasele de produse specifice activității) și să aibă potențialul de a fi înregistrat ca marcă la organisme precum OSIM pe zona geografică și domeniul pe care doriți să activați pe termen lung
  • 3. Numele rezultat din Procesul de Naming trebuie să aibă un domeniu de internet disponibil
  • 4. Numele rezultat din Procesul de Naming trebuie să poată înregistra conturi personalizate disponibile pe Social Media
  • 5. Numele rezultat din Procesul de Naming trebuie să poată fi Pronunțat corect, fără interpretări sau asocieri nefaste pe piețele pe care va activa pe termen lung
  • 6. Numele rezultat din Procesul de Naming trebuie să fie Creativ, de Impact, cu Rezonanță
  • 7. Numele rezultat din Procesul de Naming trebuie să fie potrivit pentru piața pe care se va dezvolta (folosind contextul acelui domeniu și al "ecosistemului" de business)
  • 8. Numele rezultat din Procesul de Naming trebuie să fie în Armonie cu valorile brandului
  • 9. Numele rezultat din Procesul de Naming trebuie să aibă Potențial de dezvoltare pe termen lung
  • 10. Numele rezultat din Procesul de Naming trebuie fie construit pe o Poveste și să poată deveni un suport pentru toată comunicarea ulterioară a brandului
Hai să discutăm despre Naming!

Fie că este vorbim despre Naming de Afacere, Naming de Produs sau Naming de Serviciu, importanța procesului de Naming-ului este covârșitoare - și nu doar prin prisma faptului că numele va reprezenta brandul. Un naming făcut neprofesionist, bazat doar pe "cum sună bine", fără scopuri precise, cu studii și argumentări, fără o înțelegere pe termen lung, globală, a importanței procesului de Naming poate plafona sau distruge un brand și afacerea asociată.
Serviciul Naming trebuie să genereze un nume scalabil care să se poată dezvolta conceptual în timp, odată cu dezvoltarea afacerii. Nu vreți să investiți timp și bani în procesul de Creare și Promovare a brandului pentru ca sa apoi să aflați că numele este protejat ca marcă de altcineva sau că nu vă puteți extinde pe piețe noi.
De aceea, pentru servicii de Naming vă invităm să colaborați cu echipa noastră. Evident, vom face echipă cu dumneavoastră, vom analiza cu atenție business-ul, piața, vom lua în considerare sugestiile și preferințele pe care le aveți.
Procesul de Naming realizat profesionist vă poate proteja pe termen lung de multe pericolele unui nume ales greșit și vă va ajuta efectiv în dezvoltarea business-ului.
Hai să discutăm despre Naming, despre crearea unui nou brand de afacere, produs sau servicu. Vom fi onorați să vă oferim experiența și creativitatea noastră pentru un brand de succes.

Cere oferta Naming

Naming, Pachet Branding: Cere o ofertă pentru brandul tau!

Numele de brand (de companie sau de produs / serviciu) este creat dupa un studiu al concurentei, un studiu de piata si dupa intelegerea strategica a businessului pe termen mediu si lung.

Pret Pachet Naming + Logo + Manual minim de identitate + Design grafic tipărituri: de la 499 Euro

Pachetul de bază conține:
- Serviciul Naming: 3 variante finale Nume Brand, Verificate și Argumentate! (Povestea numelui / Semnificatia, Potențial de dezvoltare și marketing)
- pentru Numele de Brand ales vă construim 3 variante finale de Logo / Sigla din care alegeți o variantă finală
- Manualul de identitate vizuală cu elementele de bază (logo, slogan, definitii culori pentru diferite suporturi, fonturi, reguli de poziționare, alte elemente)
- Design și implementare Template Word, Email, semnătură VCard, Semnătură email
- Pentru Alte elemente de brand opționale, specifice domeniului în care activați, vă vom face recomandări în oferta pe care v-o transmitem după ce avem o discuție și evaluare inițială a necesităților de brand.
Timp de livrare pentru serviciul Naming: ~ 7 zile

Naming: Plata în rate

Putem oferi variante de plată în tranșe pentru soluțiile complete Naming/Branding + Creare Site (opțional și cu aplicație MixCRM de integrare a fluxului informațional din companie, conectată cu site-ul).

Naming: Garanții

Câteva Garanții din Contractul de furnizare Servicii Naming. Investiți în Naming de calitate pentru un viitor de succes al brandului dumneavoastă!
Investiția într-un Naming și Branding profedionist vă aduce un real avantaj pe termen lung și vă ajută să preveniți probleme majore peste câțiva ani, când business-ul se va dezvolta. - Serviciul de Naming include verificarea disponibilității în diverse feluri, cu diferite instrumente (nume de domenii disponibile, mărci înregistrate, nume de firmă, etc.)
- Dacă din lista finală de 3 Nume de Brand pe care le furnizăm prin serviciul Naming nu vă regăsiți în nicio variantă sau, deși am făcut verificări și nu poate fi inregistrat, fie vă vom furniza o altă listă de nume de brand, fie vă returnăm banii pentru serviciul de Naming.
- Contractul de Naming include alte Garanții, Termeni și Condiții de Fair-play - încercăm să construim un parteneriat pe termen lung cu dumneavoastră, hai să discutăm.

Primul pas: Hai să discutăm!

Naming: 5 pericole de Evitat în Naming, Exemple

Naming - Ce trebuie evitat?
1. Alegerea unui nume de brand care să vă plafoneze. De exemplu, creșteți un brand cu nume foarte local, cu o istorie sau poveste locală și peste 5-10 ani doriți să vă extindeți în alte țări
2. Alegerea unui nume de brand care este marcă înregistrată pe domeniul pe care activați, iar proprietarul mărcii vă dă în judecată și vă cere închiderea afacerii și plata unor daune interese de valoare foarte mare.
3. Alegerea unui nume de brand, creșteți câțiva ani, doriți să vă extindeți, dar domeniul web nu este liber pe piața pe care doriți să vă dezvoltați
4. Alegerea unui nume de brand care nu este potrivit cu valorile de brand. De exemplu, doriți să oferiți servicii sau produse premium dar numele este nepotrivit (sau invers, un nume care să fie prea pretențios pentru o gamă de produse low-cost).
5. Alegerea inițială și apoi creșterea unui nume de brand care este banal, nu are poveste, nu are efect wow, nu este memorabil. Clienții și partenerii, când vor dori să vă recomande, mereu vor trebui să facă un efort de memorie.
Naming - observații despre această listă
Această listă conține doar câteva dintre pericolele pe care încercăm să le anticipăm și să le evităm când ne folosim experiența, creativitatea și instrumentele disponibile pentru a oferi serviciile de Naming - un proces complex și deosebit de important pentru a avea o soluție de succes.

Naming: Ce zone acoperim?



Disclaimer: Google®, Facebook® Bing® Yahoo®, Microsoft®, YouTube® sunt mărci înregistrate care aparțin proprietarilor respectivi, iar Logic Industry® nu are nicio asociere cu ele cu excepția specializărilor/certificărilor pe care le-am obținut de-a lungul timpului pentru diferite servicii, produse și cursuri oferite de aceștia.

Hai să discutăm!

Îți propun avem o discuție amicală ca să identificăm împreună cerințele și oportunitățile pentru afacerea ta.

Putem dezvolta o soluție perfectă pentru tine, proiectată cu un scop precis: să producă Rezultate Reale de Business.
Hai să vedem dacă putem lucra împreună!







Naming | 10 Sfaturi Gratuite Naming + 5 Pericole Naming - Naming - Servicii de Brand | Naming: Cum facem Naming? Bune practici, Verificari, Recomandări, Garanții și Preț Naming
Subiecte similare