Implementare CRM la cheie | Logic Industry®
Implementare CRM ✓ Proiectare și Dezvoltare Custom CRM, Integrări, Suport, Training: CRM cu Totul Inclus | Implementare CRM: Excelență internațională din 1999: Să ne cunoaștem
Logic Industry® oferă soluții Implementare CRM personalizate, construite pe fluxul de informații, procesele și necesitățile de automatizare a proceselor, alertare și raportare specifice ale afacerii dumneavoastră.
Platforma MixCRM, dezvoltată de noi continuu timp de peste 15 ani într-o varietate de domenii, este orientată pe o utilizare cât mai ușoară la nivel de operator, oricât de complexă ar fi aplicația finală. Sistemele MixCRM - Implementare CRM dezvoltate de noi au fost utilizate de-a lungul timpului atât în companii și organizații mici, precum și în companii naționale precum Altex România sau internaționale (sistem de brokeraj de yachturi la nivel european-internațional).
Variante dedicate ale sistemelor Implementare CRM sunt incluse în multe dintre site-urile custom create de noi pentru managementul clientilor, cererilor / comenzilor, a bazelor de date interne.
Pe platforma MixCRM, actualizată continuu, am construit soluții pentru domenii specifice: CRM Imobiliar, CRM Distribuție, CRM comenzi online, etc.
Lucrăm internațional din 1999, studiem, experimentăm, inventăm continuu pentru a oferi soluții care să livreze Rezultate Reale de Business afacerii dumneavoastră.
Oferta: Hai să discutăm despre Implementare CRM!
Implementare CRM la cheie: Cum începem?
Primul pas în
implementarea CRM este să facem o analiză inițială a:
✓ Structurii organizatorice (departamente, echipe)
✓ Fluxurilor de informatii și documente din compania / organizația dumneavoastră
✓ Interacțiunilor dintre firmă și piață: clienți (telefoane, newslettere, alerte, mesaje, etc) pe diferite canale
✓ A canalelor de comunicare (marketing, vânzări online, agenți vânzări și offline)
✓ Rapoartelor existente și necesare pentru top management, middle management și la nivel individual
✓ Modului în care operați activitățile în prezent (tabele Excel, notițe scrise, etc)
✓ Vom discuta necesitățile specifice, limitările sistemului pe care îl folosiți în prezent (excel, fluxuri, etc)
✓ Vom discuta despre viziunea și oportunitățile de dezvoltare ale business-ului, astfel încat soluția
Implementare CRM să fie scalabil și să vă ajute în dezvoltarea viitoare.
Implementare CRM: Pasul 2
Pe baza analizei inițiale, a discuțiilor detaliate și a experienței noastre în diferite domenii și vă vom propune un proiect MixCRM -
Implementare CRM care va cuprinde:
✓ Funcționalitatea generala a soluției
Implementare CRM și modul în care poate livra Rezultate Reale de Business.
✓ Informații disponibile și operațiuni pe categoriile de conturi clienți (administrator, operator, manager, PR, etc)
✓ Cerințe specifice afacerii dumneavoastră
✓ Funcționalități rapide precum identificarea unui client / comenzi după diferite date (telefon, email, cod fiscal, etc), note asociate clientului, înregistrare clienți și comenzi noi din diferite surse (site, telefon, email / WhatsApp, întâlniri directe, etc.). Această abordare permite soluției de
Implementare CRM să reducă substanțial timpii de identificare și să ofere toate informațiile Relevante în acel context
✓ Automatizări de procese (diferite tipuri de procesare de date, transmitere de emailuri, SMS-uri, generare de facturi, etc.) Automatizările din soluția
Implementare CRM au ca scop minimizarea timpului alocat de angajați și colaboratori în realizarea unor sarcini și reducerea erorilor umane.
✓ Interfața intuitivă, prietenoasă și rapiditate în operare pentru ca soluția de
Implementare CRM să fie folosită efectiv de către echipă
✓ Securitate: Deoarece se operează cu date personale ale clienților și cu date confidențiale din cadrul firmei, soluția
Implementare CRM este construită pentru o securitate înaltă și continuu actualizată, atât la nivel de arhitectură, tenhic, cât și la nivel de separare a rolurilor operatorilor (de exemplu, nu afișăm lista completă de clienți unui agent de vânzări, și nimeni nu are acces la toată lista de clienți - ceea ce este o soluție importantă în a proteja resursele critice precum listele de clienți și comenzi ale unei firme). Soluția noastră de
Implementare CRM este construită pe experiența internațională de peste 20 de ani cu companii din cele mai variate domenii de activitate (de la brokeraj de yachturi, la platforma integrată de service cu mii de utilizatori și sute de mii de cazuri de service (Altex) sau la companii și organizații mai mici (fonduri europene, avocați, etc).
Hai să începem discuția despre Implementare CRM
Implementare CRM: MixCRM
Site-ul dedicat este
Implementare CRM: MixCRM.ro