CRM Custom - Dezvoltare CRM Custom | MixCRM: Logic Industry® din 1999
CRM Custom: Dezvoltare CRM pe Fluxul de informații, Procesele și Necesitățile de Automatizare, Alertare și Raportare Specifice afacerii tale | Cere oferta CRM Custom ✓
Logic Industry dezvoltă soluții CRM Custom, construite pe fluxul de informații, procesele și necesitățile de automatizare a proceselor, alertare și raportare specifice ale afacerii dumneavoastră.
Platforma MixCRM, dezvoltată de noi continuu timp de peste 15 ani într-o varietate de domenii, este orientată pe o utilizare cât mai ușoară la nivel de operator, oricât de complexă ar fi aplicația finală. Sistemele MixCRM - CRM Custom dezvoltate de noi au fost utilizate de-a lungul timpului atât în companii și organizații mici, precum și în companii naționale precum Altex România sau internaționale (sistem de brokeraj de yachturi la nivel european-internațional).
Variante dedicate ale sistemelor CRM Custom sunt incluse în multe dintre site-urile custom create de noi pentru managementul clientilor, cererilor / comenzilor, a bazelor de date interne.
Pe platforma MixCRM, actualizată continuu, am construit soluții pentru domenii specifice: CRM Imobiliar, CRM Distribuție, CRM comenzi online, etc.
Lucrăm internațional din 1999, studiem, experimentăm, inventăm continuu pentru a oferi soluții care să livreze Rezultate Reale de Business afacerii dumneavoastră.
Oferta: Hai să discutăm despre un CRM Custom!
CRM Custom la cheie: Pasul 1
Primul pas în dezvoltarea unui MixCRM -
CRM Custom este să începem cu o evaluare a:
⦿ Fluxurilor de informatii din firma / organizația dumneavoastră
⦿ Interacțiunilor dintre firmă și clienți (telefoane, newslettere, alerte, mesaje, etc) pe diferite canale
⦿ Rapoartelor la nivel de top management, middle management și la nivel de operatori
⦿ Modului în care operați activitățile în prezent (fișiere Excel, Agende scrise, emailuri, mesaje, etc)
⦿ Vom discuta necesitățile, cererile specifice, limitările sistemului pe care îl folosiți în prezent
⦿ Vom discuta despre scopurile de dezvoltare ale afacerii în viitor, astfel încat sistemul
CRM Custom să fie scalabil și să vă ajute în dezvoltarea viitoare.
CRM Custom: Pasul 2
Pe baza analizei inițiale, a discuțiilor detaliate și a experienței noastre în diferite domenii și vă vom propune un proiect MixCRM -
CRM Custom care va cuprinde:
⦿ Funcționalitatea generala a platformei CRM Custom, Logica de utilizare și modul în care servește scopurilor afacerii.
⦿ Diferitele informații disponibile și acțiuni efective pe categoriile de conturi clienți (administrator, operator, manager, PR, etc)
⦿ Funcționalități specifice afacerii dumneavoastră (de exemplu evaluarea personală a unui potențial client de către un agent de vânzări, încărcarea unor drafturi de date din teren, aranjate de un cont back-office, etc.)
⦿ Funcționalități generale precum identificarea unui client / comenzi după diferite date (email, telefon, nume, etc), notițe, înregistrare clienți și comenzi noi din diferite surse (site, telefon, email / WhatsApp, întâlniri directe, etc.)
⦿ Automatizări (diferite tipuri de procesare de date, transmitere de emailuri, SMS-uri, generare de facturi, etc.) Automatizările din platforma MixCRM -
CRM Custom au ca scop reducerea timpului alocat de angajați și colaboratori în realizarea unor sarcini și reducerea erorilor umane.
⦿ Interfața și rapiditate în operare
⦿ Securitate: Operând cu date personale și cu date confidențiale din cadrul firmei, platforma MixCRM -
CRM Custom este construită pentru o securitate mare, atât la nivel tenhic, cât și la nivel de separare a rolurilor operatorilor (de exemplu, nu afișăm lista completă de clienți unui agent de vânzări - ceea ce este o soluție importantă în a proteja resursele critice precum listele de clienți și comenzi ale unei firme)
Hai să îți facem un proiect CRM Custom
CRM Custom: MixCRM
Site-ul dedicat este
CRM Custom: MixCRM.com