Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin | Logic Industry® din 1999
Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin pe Fluxul de informații, Procesele și Necesitățile de Automatizare și Raportare Specifice, Integrări Avansate | Hai să discutăm ✓
Logic Industry oferă soluții Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin, construite pe fluxul specific de informații, pe procesele și necesitățile de automatizare a proceselor, alertare și raportare specifice ale afacerii dumneavoastră, inclusiv integrari avansate cu site-uri web sau aplicații terțe.
Platforma CRM Custom MixCRM, dezvoltată de noi continuu timp de peste 15 ani într-o varietate de domenii, este configurabilă și poate fi dezvoltată pe necesitățile oricărui business.
Interfața și arhitectura generală sunt gândite pe o utilizare cât mai ușoară, oricât de complexă ar fi aplicația finală.
Sistemele MixCRM - Dezvoltare CRM Custom dezvoltate de noi au fost utilizate de-a lungul timpului atât în companii și organizații mici, precum și în companii naționale precum Altex România sau internaționale (sistem de brokeraj de yachturi la nivel european-internațional, construcții, imobiliare, etc).
Variantele Light ale sistemelor CRM Custom sunt incluse în multe dintre site-urile custom create de noi pentru managementul clientilor, cererilor / comenzilor.
Pe platforma MixCRM, actualizată continuu, am construit soluții pentru domenii specifice: CRM Imobiliar, CRM Distribuție, CRM comenzi online, etc.
Oferim excelență internațională în dezvoltare CRM Custom din 1999. Studiem, experimentăm, inventăm continuu pentru a oferi soluții care să vă livreze Rezultate Reale de Business.
Scrie-ne: Hai să discutăm despre Dezvoltare CRM Custom!
Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin: Cum începem?
Prima etapă în dezvoltareaa unui MixCRM -
CRM Custom Drobeta-Turnu Severin este să facem o evaluare a:
⦿ Fluxurilor informaționale din firma / organizația dumneavoastră
⦿ Analiza interacțiunilor dintre firmă și clienți (telefoane, newslettere, alerte, mesaje, etc) pe diferite canale
⦿ Analiza interacțiunilor în interiorul companiei la diverse niveluri și roluri (vânzări, management, etc)
⦿ Analiza Rapoartelor Necesare (sau oportune) la nivel de top management, middle management și la nivel de operatori - în specificațiile de dezvoltare
CRM Custom vă vom propune și noi, din experiența noastră, diferite rapoarte ce vă pot fi cu adevărat utile
⦿ Analiza modului în care vă desfășurați activitatea în prezent (folisind fișiere Excel, Agende scrise, emailuri, mesaje, etc)
⦿ Analiza aplicațiilor sau site-urilor pe care le folosiți uzual pentru a identifica ce oportunități de integrare ale acestui
CRM Custom cu respectivele aplicații terțe (plăți online, portaluri, etc.)
⦿ Vom analiza necesitățile, oportunitățile, solicitările și specificațiile exprese, limitările pe care le aveți acum
⦿ Vom discuta viziunea de dezzvoltare a companiei / organizației în viitor, astfel încat sistemul
CRM Custom să fie scalabil și să vă ajute efectiv pe termen lung.
Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin: Vă facem Proiectul
Este mai simplu să corectați proiectul nostru pentru Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin decât să îl concepeți dumneavoastră, deoarece noi avem mai multă experiență.
Pe baza evaluării inițiale și a experienței noastre și vă vom propune Proiectul de
Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin:
⦿ Funcții generale ale platformei
CRM Custom, Fluxurile de informații și modul în care vă ajută efectiv în optimizarea afacerii în relația cu clienții sau în interiorul companiei.
⦿ Informațiile disponibile pentru fiecare categorie de operator și funcțiile de operare (administrator, vânzări, operator, manageri cu diferite atribuții, HR, PR, etc)
⦿ Vom detalia Module și Fluxuri specifice, de exemplu: administrarea clienților de la client nou până la vânzare și revânzare cu statuși de vânzare, încărcarea unor date din teren ce pot fi editate și validate de un cont back-office, etc. Procesul de
Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin poate implica rafinări ale acestor module și fluxuri, pe măsură ce intrăm în detalii și venim cu propuneri.
⦿ Funcții generale precum funcție de căutare a unui client sau comenzi după diferite date (mail, telefon, nume, social media, etc), notițe rapide, înregistrare clienți și comenzi noi din diferite surse (site web, telefon, email / WhatsApp, întâlniri cu agenții de vânzări sau suport tehnic, etc.). Procesul de
Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin implică identificarea oportunităților de a face activitatea cât mai rapidă și intuitivă.
⦿ Integrare a acestui CRM Custom cu aplicații sau site-uri terțe pe care le folosiți în mod uzual (site-ul web propriu de unde preluați lead-uri / clienți / cereri, portaluri pentru HR sau portaluri specifice industriei, integrare cu platforme de Advertising / Marketing sau Social Media, aplicații financiare, etc. Anumite funcții pot fi dezvoltate și integrate în procesul de
dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin, precum: ofertare din CRM (PDF / transmitere email), facturare, înregistrare plăți, transmitere SMS / newsletter, șamd.
⦿ Automatizări (generare de notificări și documente automat, transmiterea informațiilor și activarea unor procese, automatizarea uno apoarte, șamd). Automatizările din platforma MixCRM -
Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin au ca scop reducerea timpului alocat de angajați și colaboratori în realizarea unor sarcini și reducerea erorilor umane.
⦿ Principii legate de ergonomia Interfeței și rapiditate în operare. Procesul de
Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin implică proiectarea unor machete de interfață pe care puteți testa diferite funcții pentru a înțelege ergonomia deosebită oferită de platforma noastră.
⦿ Securitate complexă: Operând cu date importante, confidențiale din cadrul firmei, dar și cu date personale (ale clienților, operatorilor și prospecților), CRM-ul custom este construit pentru o securitate sporită, atât la nivel de arhitectură, tenhic, cât și la nivel de separare a rolurilor operatorilor. În procesul de
Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin suntem conștienți de fluctuațiile inerente de personal și eventualele scurgeri de date și încercăm să le prevenim și să putem identifica eventualele incidente. Ca exemple de abordare: nu afișăm lista completă de clienți unui agent de vânzări - ceea ce este o soluție importantă în a proteja resursele critice precum listele de clienți și comenzi ale unei firme), autentificarea poate fi limitată doar de la anumite IP-uri sau doar într-un anumit interval orar, există un modul inteligent de detectare a riscurilor și se pot transmite alerte sau bloca conturi și acțiuni în CRM-ul Custom, etc.
Hai să îți facem un proiect Dezvoltare CRM Custom
Dezvoltare CRM Custom: MixCRM
Site-ul nostru dedicat pentru dezvoltare CRM Custom este
CRM Custom: MixCRM.com
Creare CRM Personalizat
Dezvoltare CRM Custom Drobeta-Turnu Severin: Ce zone acoperim?
Disclaimer: Google®, Facebook® Bing® Yahoo®, Microsoft®, YouTube® sunt mărci înregistrate care aparțin proprietarilor respectivi, iar Logic Industry® nu are nicio asociere cu ele cu excepția specializărilor/certificărilor pe care le-am obținut de-a lungul timpului pentru diferite servicii, produse și cursuri oferite de aceștia.